    From: "Marcin Mieszczanin" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spadek pilne
    Date: Sat, 3 Jul 2004 16:44:18 +0200

    Witam i z góry dziękuję za pomoc.

    Sprawa dotyczy spadku. Mój ojciec po smierci pozostawił nie spłacony
    samochód oraz trochę długów. Wiem, że istnieje możliwość odrzucenia spadku,
    przyjęcie go z dobrodziejstwem inwentarza itp. Nie wiem tylko jak zabrać się
    za załatwienie sprawy od strony formalnej. Kiedy udałem się do salonu gdzie
    został zakupiony samochód zaczęto mnie straszyć że ja muszę spłacić auto.
    Dodam jeszcze, że ojciec nie zostawił testamentu więc w grę wchodzi tylko
    dziedziczenie ustawowe. Oprócz mnie jest jeszcze moja matka czyli żona
    zmarłego i jego rodzeństwo.

    proszę o informacje
    pozdrawiam