    From: "Sabcia" <i...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: spadek
    Date: Thu, 31 Jul 2003 15:40:27 +0200

    Witam wszystkich,
    Z mama i siostrą odziedziczyłam po tacie 1/2 gospodarstwa rolnego (druga
    połowa należy do mamy) wraz z zabudowaniami W skład zabudowań wchodzą dwa
    domy jeden stary drewniany, w którym nikt nie mieszka i nowy murowany, w
    którym mieszkam z moją mamą, siostra mieszka z mężem w jego domu. I teraz
    mam pytanie, czy obejmie mnie i mamę ulga podatkowa od spadków z tytułu nie
    wliczenia do podstawy opadkowania 110 m kw. Chodzi mi o to, czy spelniam
    warunek art. 16 pkt. 2 podpkt. 2 czyli, że nie jesteśmy właścielami innej
    nieruchomości, tzn. czy inna nieruchomośc jest to zupełnia odrębna
    nieruchomość, czy też np. stary i nowy dom są traktowane jako dwie odrębne
    nieruchomości. Zazanczam, że domy te leżą na jednej działce.
    Pozdrawiam

    ---