  • 1. Data: 2002-07-31 09:28:34
    Temat: sluzebnosc przejazdu
    Od: "Marek Zachara" <m...@t...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie - czy jesli mieszkam w budynku na dzialce A wobec ktorej
    jest zapisana sluzebnosc przejazdu przez dzialke B (bardzo dokladnie
    okreslona - pas o szerokosci 6m, zaczynajacy sie 50m na Pd od wschodniego
    naroznika itp....) to czy to znaczy ze moge powiedzmy na tym pasie wybudowac
    droge dojazdowa, czy tylko moge przejezdzac po trawie? ;-)

    pozdrawiam
    Marek Zachara

  • 2. Data: 2002-07-31 10:03:20
    Temat: Re: sluzebnosc przejazdu
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Marek Zachara" <m...@t...pl> wrote in message
> [...]
    wybudowac
    > droge dojazdowa, czy tylko moge przejezdzac po trawie? ;-)

    Jesli wlasciciel sie zgodzi to oczywiscie moze MU Pani "wybudowac" droge.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-07-31 13:56:56
    Od: "Marek Zachara" <m...@t...pl>

    "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > "Marek Zachara" <m...@t...pl> wrote in message

    > wybudowac
    >
    > Jesli wlasciciel sie zgodzi to oczywiscie moze MU Pani "wybudowac" droge.
    >
    > Boguslaw

    Rozumiem ze wybuduje jemu, pytanie tylko czy on moze sie nie zgodzic i czy
    moze
    np taka droge rozebrac jak go najdzie taka ochota?

    Marek