    From: "Krystian Bachusz" <k...@i...ids.gda.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: słup na polu :->
    Date: 17 Nov 2003 23:03:26 GMT
    Sender: k...@b...pl@pf65.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl

    witam grupowiczów.

    Na działce należącej do znajomgo stoi kilka słupów energetycznych, z
    których prąd jest dostarczany do kilkunastu rodzin (w tym i do mojego
    znajomego). Niedawno dowiedziałem się, że ponieważ zakład energetyczny
    czerpie kozyści z tych słupów, a słupy obniżają wartość działki oraz
    zmniejszają powierzchnię uprawną to może on żądać jakiejś zapłaty
    (jednorazowej lub comieśięcznej) od zakładu energetycznego.
    Czy to prawda, czy tylko ktoś sobie robił jaja ze mnie?
    Jeżeli prawda to gdzie się z tym zwrócić?
    Czy ktoś miał już może doświadczenia z takim przypadniem?

    Dodam, ze rzecz ma miejsce na wsi a na działce (tzw. polu :-)).

    --
    -/--------Pozdrawiam---Greets---Gruess--------------
    \-