  • 1. Data: 2002-11-22 16:46:11
    Temat: skradziona przesylka w servisco - dalszy ciag
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    w lipcu skradziono mi przesylke w firmie servisco - zawierala nowy - 1-2
    tyg.- aparat cyfrowy (w MediaMarkt wartosc ok 4500 pln - prezent od rodziny
    zza wielkiej wody) i jedno specjalistyczne urzadzenie (wartosc ok 2000,-) na
    poczatku wrzesnia okazalo sie ze skoro urzadzenie nie bylo moja wlasnoscia
    tylko odbiorcy, to zostanie to wylaczone do oddzielnej sprawy (chociaz na
    poczatku przedstawilem fakty i pani w dziale reklamacji stwierdzila ze to
    zawsze nadawca przeprowadza cala procedure).

    zlozylem w koncu reklamacje, i wlasnie teraz (o tak, po 4 miesiacach
    prawie... ale to szczegol) przyszlo pismo, ze w sprawie aparatu cyfrowego
    uznano roszczenie za zasadne i firma Gerling (ubezpieczyciel servisco)
    przyznaje mi wspanialomyslnie 2990 pln odszkodowania...

    Oczywiscie nie zgadzam sie z tym absurdalnym wyliczeniem. mam pytanie - do
    kogo skierowac swoje zale? napewno do firmy Gerling i do Servisco, ale czy
    moge np do sadu konsumenckiego ?

    Mniemam, ze wartosc aparatu wyliczono na podstawie aktualnych cen aparatow
    uzywanych (sprowadzane z zagranicy, bez gwarancji w polsce, uzywane - bo
    nowych juz nie produkuja.

    Czy moge sie domagac odszkodowania w wysokosci ceny nowego aparatu -
    nowszego modelu ? przeceiz przewlekali sprawe odszkodowania 4 miesiace, a
    aparaty cyfrowe jak zadne urzadzenia elektroniczne szybko sie starzeja i
    ceny tych urzadzen spadaja...

    dziekujac wszystkim za konstruktywne rady

    Adam

    jutro to dzis - tyle ze jutro

    GG 402495