  • 1. Data: 2003-09-23 11:25:25
    Temat: serwis RTV a sprzet
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zepsul mi sie telewizor (tv), niestety nie na gwarancji :(, przyszedl
    jakis magik od serwisu RTV, niby naprawil, ale usterki nie usunal...

    Telewizor oddalem do serwisu i mial byc naprawiony w ciagu paru dni -
    cos tam czarowali, "naprawiali", niestety tv (ciagle u nich) psul sie
    bardziej (ponoc bylo gorzej niz w momencie oddawania). Szef serwisu
    powiedzial, ze odda ten tv do swojego kolegi, ktory niby naprawial te
    marki i wie o co chodzi.. Tv stoi u nich juz 5 miesiecy, jest nadal
    nienaprawiony, ciagle czaruja, ze juz, juz jest OK, ale gdy mam
    przyjechac po niego - jakos znowus sie psuje. Z tego co wiem, to szef
    serwisu zaplacil juz znajomemu za jego robocizne (ok 600 plz). Co moge
    zrobic, bo juz mam dosc czekania i wszystkiego. Jesli postawie im
    warunek, ze jesli do konkretnego dnia nie zostanie naprawiony tv to go
    zabieram = czy mam za cos placic? Bo w koncu tv nadal nie jest
    naprawiony...

    Bede rad za wszelkie sugestie, jak na nich wymusic by albo wzieli sie
    do roboty albo oddali tv...

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))