    From: <L...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: separacje a moje prawa
    Date: 17 Jun 2002 23:24:27 +0200

    Witam,
    Pewnie ten problem się już kiedyś przewinął ale nie mogłam znaleźć, więc wybaczcie mi
    ale potrzebuję waszej pomocy.
    Obecnie jestem w ciężkiej sytuacji finansowej.
    Brałam ślub gdy byłam jeszcze na studiach (2 lata temu), rodzice mnie jeszcze wtedy
    utrzymywali. Mój "mąż" doskonale wiedział, że będzie mnie utrzymywał i wziął wtedy
    na siebie tą odpowiedzialność. Obecnie on teraz chce separacji (ponieważ znalazł
    sobie inną kandydatkę na żonę, niestety). A ja nie mam się z czego utrzymywać, moi
    rodzice obecnie nie są w najlepszej sytuacji finansowej więc nie są w stanie mi
    pomagać tak jak bym tego potrzebowała (nadal studiuję).
    I tu jest moje pytanie czy mogę od niego wymagać finansowego wsparcia do końca moich
    studiów, czy są jakieś na to artykuły? Jak można na nim wyegzekwować finansową pomoc
    dla mnie?
    Niestety on zarabia b.dobrze i ciągle straszy mnie tylko prawnikami na których mnie
    nie jest stać.