  • 1. Data: 2003-02-12 08:06:32
    Temat: separacja
    Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o pomoc, jeżeli temat był poruszany to o linki. Noszę się z
    zamiarem wniesienia o separację. Najbardziej zależy mi na tym, aby nie
    odpowiadać za długi męża. Może jest jakaś inna droga?
    Pozdrawiam Teresa

  • 2. Data: 2003-02-12 08:45:14
    Temat: Odp: separacja
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Strzyga <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b2d1af$hqo$...@n...lublin.pl...
    > Bardzo proszę o pomoc, jeżeli temat był poruszany to o linki. Noszę się z
    > zamiarem wniesienia o separację. Najbardziej zależy mi na tym, aby nie
    > odpowiadać za długi męża. Może jest jakaś inna droga?

    wiec separacja nie potrzebna nalezy złożyc o "zniesienie wspólności
    majątkowej" jednak sąd sprawdzi czy to będzie z dobrem dla wierzycieli ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-02-12 09:27:26
    Temat: Re: separacja
    Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl>

    A jeżeli zdecyduję się na separację, to co należy dołączyć do pozwu i gdzie
    składać.
    Pozdrawiam Teresa

  • 4. Data: 2003-02-12 10:13:22
    Od: "Małgosia" <m...@i...pl>

    > wiec separacja nie potrzebna nalezy złożyc o "zniesienie wspólności
    > majątkowej" jednak sąd sprawdzi czy to będzie z dobrem dla wierzycieli ...

    Temat ten niestety jest mi bardzo bliski i o ile zdążyłam się zorientować to
    decydujące jest kiedy powstały długi. Jeśli przed zniesieniem wspólności to
    żona odpowiada majątkiem wspólnym. Jednak ostatnio prawnik doradził abyśmy
    się rozwiedli, co ma uchronić przed uzyskaniem klauzuli wykonalności. Jeśli
    się mylę proszę o sprostowanie, bo sama jestem mocno zainteresowana tematem.
    Małgosia.