  • Data: 2005-09-03 07:47:22
    Temat: sędzia przeoczył informację, że ofiara zmarła...
    Od: "andrzej.dacz" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zaintrygowało mnie zdanie w artykule GW:

    "Sprawca trafił wtedy do aresztu, ale po dwóch tygodniach z niego wyszedł, bo
    sędzia przeoczył informację, że jego ofiara w międzyczasie zmarła"
    Link do artykułu:
    47.html

    Sam kilka razy miałem "przyjemność poznania" kilku sędziów i kilku
    policjantów. Wnioski: lenistwo, brak umiejętności czytania ze zrozumieniem,
    krańcowa niezdolność do logicznego myślenia.
    Wierzę jednak, że miałem pecha, że gdzieś tam są pracowici sędziowie i policjanci.
    Nauczyłem się, że jeśli pracodawca/kontrahent nie wypłaci Ci pieniędzy, nie ma
    sensu sprawy kierować do sądu, jeśli ktoś wybije Ci szybę w samochodzie, a Ty
    wiesz, kto - nie ma sensu sprawy kieować do sądu ani zgłaszać na policję...
    Proszę o jedno: dlaczego tacy ludzie zostają sędziami? Dlaczego nikt nie
    ocenia ich pracy?

    Pzdr
    Andrzej