  • 1. Data: 2006-02-26 12:37:42
    Temat: sapard
    Od: "BeliaR" <6...@w...pl>

    witam
    przy okazji ostatniej wizyty mojego wuja, powiedzial mi o tym jak niektorzy
    rolnicy nacieli sie na sapardzie,otoz ludzie pobrali kredyty na maszyny ,
    maszyny dostali a po jakims czasie sie okazalo ze sapardu nie bedzie :/, i
    jak mozna sie domyslac pieniadze wylozone przez nich na inwestycje przepadly
    , maszyny bank zabral bo nie bylo pieniedzy na dalsze raty,
    i teraz moje pytanie co ci ludzie maja zrobic , nie wiem czy moze sie
    odwolywac do banku lub do jakiegos urzedu ze im nikt w pore nie zawiadowmil
    ze sapard przestanie istniec, czy moze droga sadowa grupowy wniosek o zwrot
    pieniedzy od banku , sam nie wiem
    pozdrawiam

    ______________
    [BeliaR][Lg F720p][A64 3.0+ s754 Newcastle][Gigabyte GA-K8NS][nVIDIA MCP2-S]
    [Seagate330620A 30GB][768MB Kingstone 400MHz][Gigabyte Radon 9600PRO]
    [BENQ DW1640][Lg CDRW GCE 8520B][Cheftec HPC-360-202][GG5021574]
    [Winamp:S.O.A.D. Iron Maiden Disturbed ]

  • 2. Data: 2006-02-26 13:49:05
    Temat: Re: sapard
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > zawiadowmil ze sapard przestanie istniec, czy moze droga sadowa grupowy
    > wniosek o zwrot pieniedzy od banku , sam nie wiem
    nie ma innych programow pomocowych -chyba sa

  • 3. Data: 2006-02-27 12:50:54
    Od: "BeliaR" <6...@w...pl>

    Użytkownik "Zdzislaw" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma innych programow pomocowych -chyba sa

    ale co z tego ze sa jak banki maszyny skonfiskowaly , a pieniadze przepadly
    .
    pozdrawiam