  • 1. Data: 2006-05-12 13:14:33
    Temat: Jak pogonić Polsat
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Taka oto sprawa: jest sobie ładna zabytkowa kamienica a w środku piękny
    ogródek. Budynek jest własnością Spółdzielni Mieszkaniowej. Od czasu do czasu
    są tu kręcone reklamówki i jakieś epizody filmowe, ze względu na atrakcyjny
    wygląd budynku. Oczywiście Spółdzielnia za takie coś dostaje pieniądze a sprawa
    jest ustalona wcześniej i Spółdzielnia wyraża zgodę, uprzedza lokatorów itp.
    Zwiedzieli się o ładnym plenerku goście z Polsatu i z rana wleźli z ekipą i
    filmują sobie scenki. Bramę otworzyli na full, jak drzwi do stodoły,
    poprzestawiali ławkę i inne elementy wystroju dziedzińca. Oczywiście nikogo nie
    pytali o żadną zgodę, wleźli ot tak, po prostu "na chama". Ta brama została
    wczoraj z wielkim trudem naprawiona, przedwczoraj było włamanie a było też
    kilka napadów możliwych tylko dlatego, że jakiś baran otworzył bramę i
    zablokował. Co zrobić, żeby w przyszłości filmowcy z Polsatu nie robili takich
    numerków i przynajmniej spytali się o zgodę? Czy jest sens zażądać od nich
    teraz opłat za nakręcony materiał? (odszkodowanie nie wchodzi w grę, bo
    przecież spółdzielnia żadnej szkody nie poniosła).
    Nie muszę dodawać, że to jest tzw. "studnia", zdjęcia kręcono wewnątrz a
    właścicielem całego terenu jest spółdzielnia (pełna własność, nie żadne tam
    użytkowania wieczyste).

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie

    Czapla

  • 2. Data: 2006-05-12 13:30:06
    Temat: Re: Jak pogonić Polsat
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
    > Czapla

    A nie ma tam żadnego dozorcy, który zapyta taką ekipę czy mają w zwyczaju
    przychodzić do obcych ludzi bez zaproszenia i przestawiać im w domu meble?

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 3. Data: 2006-05-12 13:35:03
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > A nie ma tam żadnego dozorcy, który zapyta taką ekipę czy mają w zwyczaju
    > przychodzić do obcych ludzi bez zaproszenia i przestawiać im w domu meble?

    Ona jest jedna, ich było kilku. Wezwała prezesa na pomoc, co było dalej nie
    wiem, musiałem jechać do roboty.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 4. Data: 2006-05-12 13:40:18
    Od: "HENRICH" <m...@g...pl>

    Zrób tam parę razy grilla z kolesiami w tym samym czasie zarządają zwrotu
    monet od SM i się zacznie.

  • 5. Data: 2006-05-12 13:44:35
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Zrób tam parę razy grilla z kolesiami w tym samym czasie zarządają zwrotu
    > monet od SM i się zacznie.

    E tam, wystarczy jak zaczna sobie spacerowac po "planie". Albo jak ktos
    sobie muzyke przez okno na full wlaczy ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2006-05-12 14:05:43
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Przecież to "studnia". Wiesz co tam by się działo jak by sie odpaliło grila?

    > w tym samym czasie zarządają zwrotu

    Jakich monet...? Przecież napisałem, że wleźli "na chama" bez żadnych ustaleń z
    kimkolwiek. Poza tym tu raczej nie chodzi o monetę, tylko żeby obcy goście nie
    włazili na cudzy teren a przede wszystkim, żeby nie otwierali i nie blokowali
    bramy. Bo wtedy to już każdy menel może wleźć. Mam głupie przeczucie, że jeśli
    nie była to komercyjna sprawa, to prezes zgodziłby się bez kłopotów. Ale w
    takiej sytuacji...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 7. Data: 2006-05-12 14:14:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 12 May 2006 15:14:33 +0200, Czapla napisał(a):

    > Taka oto sprawa: jest sobie ładna zabytkowa kamienica a w środku piękny
    > ogródek. (...)

    O ile nie jest to ogrodzony teren z domofonem albo zamykany na klucz, czyli
    - kazdy moze tam sobie wejsc - to nie masz zadnej mozliwosci aby ich
    pogonic.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-05-12 14:36:25
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > O ile nie jest to ogrodzony teren

    Czy wiesz jak wygląda "studnia"? Dookoła 4 piętra, w środku ogródek.

    > z domofonem

    Oczywiście że jest domofon. Drzwi w bramie zamykają się same, można otworzyć
    tylko chipem lub domofonem (o ile jakieś pokąty nie zablokują bramy).

    > albo zamykany na klucz,

    Za często trzeba było zmieniać wkładkę, chipy są lepsze. Wejścia do
    poszczególnych klatek można już otworzyć na 3 sposoby: kluczem, domofonem lub
    wstukując kod.

    > czyli
    > - kazdy moze tam sobie wejsc

    To wtedy w ogóle bym nic nie pisał. Może ich wpuścił jakiś lokator, dużo narodu
    wynajmuje tu mieszkania. Menelstwo chcąc dostać się do środka często dzwoni do
    różnych lokali i mówi, że poczta, przesyłka, hydraulik itd. Niektórzy lokatorzy
    się nabierają a wynajmujących w ogóle to już nic nie obchodzi.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 9. Data: 2006-05-12 15:35:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 12 May 2006 16:36:25 +0200, Czapla napisał(a):

    > Czy wiesz jak wygląda "studnia"? Dookoła 4 piętra, w środku ogródek.

    Nie, mieszkam w wiosce gdzie żyje 5 rodzin i nigdy nie byłem w żadnym
    mieście.

    > To wtedy w ogóle bym nic nie pisał. Może ich wpuścił jakiś lokator (...)

    Skoro ich ktoś wpuścił albo było otwarte, to trudno mieć do nich pretense
    że weszli.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-05-12 15:49:20
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Nie, mieszkam w wiosce gdzie żyje 5 rodzin i nigdy nie byłem w żadnym
    > mieście.

    Bywa.

    > Skoro ich ktoś wpuścił albo było otwarte, to trudno mieć do nich pretense
    > że weszli.

    Do sklepu też sobie każdy może wejść. Czy oznacza to, że może przestawiać sobie
    półki? Jak zapomnisz zamknąć mieszkanie na klucz, to mogę wejść i zrobić ...
    coś na środku pokoju? Nie będziesz miał pretensji?

    Otwarte nic nie było, wczoraj brama została naprawiona po próbie włamania. Od
    czasu do czasu menelstwo lub "wynajmujący" usiłują uszkodzić bramę. Chipy są
    drogie, nie każdy wynajmujący ma go przy sobie a właściciel mieszkania nie chce
    im kupować dodatkowych chipów. Poza tym właściciel wynajmuje mieszkanie jednej
    osobie a mieszka 5 i wtedy dzieją się różne cuda. Jak to w mieście...:)

    Problem nie polega na tym, że kręcili sobie scenki, napisałem już, że
    prawdopodobnie z tym nie byłoby problemów. Kłopot że wleźli "na chama" i nikogo
    nie pytali o zgodę.

    Pozdrawiam

    Czapla