    From: "AniaM" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: samochod przejety przez urzad skarbowy
    Date: Mon, 29 Sep 2003 16:06:31 +0200

    4 tygodnie temu kupilam w autokomisie samochod z 1998 roku.Samochod ten byl
    wlasnoscia jednego pana. Dzis przy zmianie tymczasowego dowodu
    rejestracyjnego na staly dowod rejestracyjny dowiedzialam sie,ze od 2001
    roku ow samochod jest wlasnoscia urzedu skarbowego. Czy ktos moglby mi
    poradzic co robic? Poza tym wzielam kredyt z banku na ten samochod. W tym
    tygodniu powinnam wplacic pierwsza rate? Co robic? Wstrzymac sie z
    wplacaniem? A kto zostanie obciazany odsetkami za zwloke z uiszczaniem
    naleznosci? Ja czy autkomis? Blagam, poooomozcie!