    From: bronek <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sąd nie chce mi zwrócić kosztów dojazdu
    Date: Wed, 04 Feb 2004 13:33:40 +0100

    Witam,

    Wczoraj wygrałem sprawę sądową.
    Podniosłem zarzut przedawnienia dlatego sąd powództwo oddalił.
    Pytam się sędziny co z ze zwrotem kosztów?
    Ona: Jakie koszty?
    Mówię, że do Chrzanowa musiałem dojechać pociągiem i chciałbym zwrot
    pieniędzy za bilet.
    Ona mi na to coś w stylu, że stawiennictwo nie było obowiązkowe dlatego
    koszty dojazdu mi nie przysługują. Napomknęła też, że gdybym wynajął
    adwokata zarządziłaby zwrot kosztów pomocy prawnej, ale nie za dojazd.
    (generalnie strzeliła dosyć długą mowę na ten temat)
    Nadmienie jeszcze, że w sprzeciwie od nakazu zapłaty zwróciłem się z
    wnoskiem o zwrot kosztów wg. norm przepisanych.
    Szczerze mówiąc trochę mnie zamurowało.
    Co sądzicie o tej sprawie?

    Bronek