  • Data: 2004-02-04 18:04:13
    Temat: Re: sąd nie chce mi zwrócić kosztów dojazdu
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości
    news:bvr2in$koq$1@topaz.icpnet.pl...
    > praw
    >
    > Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
    > Sam zacytowałeś przepis mówiący OD KOGO i na czyje żądanie należy się
    zwrot
    > kosztów przejazdu.
    > OD SĄDU może żądać świadek czyli tak jak napisał Falkenstein.
    > Pomyśl chwilę przed zabraniem głosu.

    ROTFL
    Dawno nikt mnie tak nie rozbawił :>
    Powiedz mi drogi Leszku, kto w postępowaniu cywilnym zasądza koszty procesu?
    Strona przeciwna czy sąd? I jak sądzisz - do kogo należy się zgłosić z
    żądaniem zasądzenia zwrotu kosztów procesu: do sądu czy do strony
    przeciwnej?
    Jak już dojdziesz do prawidłowej odpowiedzi, to napisz proszę co ustaliłeś.

    Przypomnę stan faktyczny: wygrywający sprawę zażądał od sądu zasądzenia
    kosztów procesu.

    Pozdrawiam,
    Washko