  • 1. Data: 2004-01-26 12:50:26
    Temat: [sąd grodzki] proszę o pomoc (2)
    Od: "Robert Steward" <d...@i...op.pl>

    witam
    po spowodowaniu drobnej kolizji, wezwałem policję,......
    która wystosowała dwa wnioski do sądu grodzkiego

    obecnie otrzymałem wezwanie na komendę w celu złożenia wyjaśnień
    w miedzyczasie na zimno przemyślałem całe zdarzenie. niestety wszelkie
    dowody obciązają mnie
    i chciałbym aby sparawa nie trafiała do sądu, podejrzewam że będę musiał
    ponieść koszty całej sprawy.

    Pani XX z komendy zapewnia mnie że nie ma takiej możliwości, pomimo że w
    trakcie wyjaśnień, przyznam że to moja wina, a kierowca drugiego samochodu
    nie będzie rościł sobie żadnych praw - nie odniósł żadnych strat (taką mam
    nadzieję)

    Robert Steward

  • 2. Data: 2004-01-26 17:31:09
    Temat: Re: [sąd grodzki] proszę o pomoc (2)
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Robert Steward" <d...@i...op.pl>
    napisał w wiadomości news:bv32f2$uo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Pani XX z komendy zapewnia mnie że nie ma takiej możliwości, pomimo że
    > trakcie wyjaśnień, przyznam że to moja wina,

    Podyktuj do protokołu swoją prośbę o dobrowolne poddanie się karze bez
    przeprowadzania rozprawy i zaproponuj jej wysokość np. 200zł.

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-01-26 18:17:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Steward" <d...@i...op.pl>
    napisał w wiadomości news:bv32f2$uo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Do protokołu przesłuchania w charakterze obwinionego złóż wniosek o
    dobrowolne ukaranie. Wówczas co prawda sprawa trafi do sądu, ale ten z
    reguły sprawą nie zaprząta sobie głowy i "przyklepuje" zawartą ugodę. Do
    domu przychodzi tylko wyrok. Koszty są wówczas o wiele mniejsze, no i nie
    ma całego cyrku przed sądem.