  • 1. Data: 2003-10-20 22:00:30
    Temat: rzekome długi wobec NOM
    Od: lubel<l...@t...pl>

    Witam i prosze o pomoc. Wydzwania do mnie jakas firma windykacyjna upominając
    sie o rzekome długi wobec NOM- za połaczenia poprzez 1044 z roku 2001 i 2002.
    Zupełnie nie kojarze abym jakiekolwiek faktury otrzymywał wczesniej za
    połączenia z NOM. Kwota o ktorą sie upominaja to 400zł i 20gr. Strasza
    egzekucja i komornikiem. Przysłali wreszcie wezwanie zwykla poczta na tą sama
    kwote. Nie wiem skad wzieli taką kwotę i jak sie zachowac?? Czy mam płacić czy
    czekać na dalszy ciąg akcji?? Bedę wdzięczny za rady fachowe i życiowe.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-20 22:21:35
    Temat: Re: rzekome długi wobec NOM
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "lubel" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Bedę wdzięczny za rady fachowe i życiowe.

    Proszę bardzo - przejrzyj archiwum grupy albo chociaz posty z ostatnich paru
    dni

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-10-20 22:28:47
    Od: "łukasik.... :P" <m...@w...pl>

    hmm...
    ja mam ten sam problem ale chyba go zle "ubralem" w slowa wiec zostalem
    objechany :-(

  • 4. Data: 2003-10-21 20:12:34
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "lubel" <l...@t...pl> napisał

    [snip - znowu to samo]

    Jezuuuu - następny? Tak jak więzienia są pełne niewinnych, to dłużnikami
    NOMu sa sami niedzwoniący i niefakturowani.

    Człeku dobry - jak nie dostałeś wcześniej żadnej faktury, to jaki, na miłość
    boską, jest to argument na rzecz tego, żeby nie płacić??? Wskaż mi , proszę,
    te niesamowite reguły logicznego rozumowania, które doprowadziły Cie do tak
    rewolucyjnych wniosków! Przecież to może być odkrycie na miare ekonomicznego
    Nobla - pierwszych faktur się nie płaci!

    Chapueax bas, messieurs (et mesdames :-) )!!!

    A porada fachowa i zyciowa - płać za to, z czego korzystasz. Mówie to
    zarówno jako prawnik jak i jako zwykły obywatel.

    Depi.

  • 5. Data: 2003-10-21 20:57:16
    Od: lubel<l...@t...pl>

    dzieki.. ale ale
    chyba poniosla Pana prawnicza rutyna!
    Za co niby mam placić?? Nie mam zadnej pewnosci ani zaufania
    do wyliczenia ządanej kwoty! Dlaczego niby 400 a nie 500 zl. a moze 250???
    Wypadaloby choc ze strony NOM czy firmy windykacyjnej wykazac jakas rzetelnosc
    rachunkowa za rzekome uslugi - skad wlasnie taka kwota /nie mylic z bilingiem/.
    Mam nadzieje ze nawet sad takie kwoty do 500 zl bedzie ignorowac - jako jedynie
    wykroczenie i mala szkodliwosc speoleczna czynu :))
    Pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info