  • 1. Data: 2006-04-26 15:46:49
    Temat: rzeczy bylego lokatora - co z nimi zrobic?
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

    Witam.
    Ostatnio kazalem opuscic mieszkanie lokatorowi. Poczatkowo nie chcial za zadne skarby
    ale jednak ustapil. Z mieszkania zabral tylko
    kilka walizek, odmowil oddania kluczy i trzasnaol dzwiami. Powod tej "eksmisji" to
    wielomiesieczne zaleglosci. Moje straty to jakies
    5000zl...
    Lokator powiedzial ze po reszte rzeczy wruci ale jak na razie cisza. Mieszkanie jest
    doslownie zaladowane stosami papierow, ubran
    innych rzeczy.
    Pytanie moje dotyczy tego co ja z tym moge zrobic? Mam zamiar to wszystko spakowac do
    plastikowych workow i wyniesc wszystko do
    piwnicy.
    Dodatkowo mam zamiar skorzystac z art. 670 kpc i wydac rzeczy dopiero po uregulowaniu
    zaleglosci. Czy czychaja na mnie jakies
    pulapki?
    Jak odzyskac np pieniadze za wymiane zamkow? Kosztowalo mnie to ponad 400zl... :(
    I jeszcze jedno pytanie. Jak dlugo moge przetrzymywac rzeczy tej osoby ?

    pozdrawiam