  • 1. Data: 2003-08-04 00:39:25
    Temat: rozwod-nie stawienie sie pozwanego
    Od: Kris <k...@p...fm>

    Witam
    Mam pytanie, co moze sie stac jezeli pozwany nie odbierze wezwania
    i nie stawi sie na druga
    rozprawe ( pojednawcza juz byla byl-zgodzil sie bez orzekania o winie ),
    czy sad moze w takim wypadku podjac na drugiej rozprawie decyzje
    o rozwodzie? czy wyznaczy nastepny
    termin ? jezeli wyznaczy a na nastepnym nie stawi sie znowu? wiem ze w
    takich przypadkach orzekaja rozwod zaocznie-ale ile to moze trwac ? ( czas
    miedzy pojednawcza a nastepna ok 2 miesiecy )
    Dziekuje z gory za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-08-04 13:02:40
    Temat: Odp: rozwod-nie stawienie sie pozwanego
    Od: "Ola" <k...@w...pl>

    Witam.
    Zdarzyła mi sie taka sytuacja, mój jeszcze_wtedy_obecny z powodu problemów z
    samochodem spóźnił sie pół godziny na drugą rozprawę, sędzia zgodził sie
    poczekać, ale powiedział " Jesli Pani chce, to możemy to załatwić bez męża".
    Poczekaliśmy na niego i wszystko sie dobrze skończyło :/ Nie podam Ci
    konkretnych paragrafów, ale myślę, że jeśli sprawa jest prosta to wszystko
    zależy od dobrej woli sądu i masz szansę na orzeczenie od ręki.
    Pozdr
    Ola

  • 3. Data: 2003-08-04 14:21:29
    Temat: Re: Odp: rozwod-nie stawienie sie pozwanego
    Od: Kris <k...@p...fm>

    On Mon, 04 Aug 2003 15:02:40 +0200, Ola wrote:

> [...]
    > konkretnych paragrafów, ale myślę, że jeśli sprawa jest prosta to wszystko
    > zależy od dobrej woli sądu i masz szansę na orzeczenie od ręki.

    Dzieki za odpowiedz
    Sprawa wyglada chyba prosto, w protokole jest zapisane ze pozwany
    zgodzil sie na wszystko, podzialu majatku prawie nie bedzie-wszystko
    trzyma komornik wiec mam nadzieje ze zakonczy sie pozytywnie i odrazu
    Pozdrowionka
    Krzysiek