  • 1. Data: 2004-06-12 15:07:56
    Temat: naciągana umowa-zlecenie
    Od: "Kleeper" <k...@N...gazeta.pl>

    Chcę zarobić trochę na usługach informatycznych... ale przynajmniej na
    początku bez zakładania DG. Jestem studentem, więc w najlepiej w ramach
    umowy-zlecenia.

    Podstawą byłoby wykonanie witryny internetowej (ew. w ramach osobnej umowy o
    dzieło) oraz opieka nad nią.

    Z powyższymi nie byłoby kłopotu, ale...

    1. Aby uwolnić klientów od kłopotliwych formalności związanych z hostingiem i
    zakupem domeny strony umieszczałbym na swoim serwerze.

    2. Zająłbym się także promowaniem tych stron i umieszczał reklamy na swoich
    własnych niekomercyjnych witrynach.

    Można to jakoś ująć w umowie? A jeśli nie - mógłbym takie usługi świadczyć
    swoim klientom darmowo i tylko na słowo?

    Dodam jeszcze, że jednocześnie miałbym takich umów do 10.

    Ufff... ale kombinuję... jeśli tak się nie da - będe musiał od razu założyć
    DG, bo już się boję ZUS i US, UOP i innych takich skrótów.

    Pozdrawiam,
    Kleeper

  • 2. Data: 2004-06-12 16:17:49
    Temat: Re: naciągana umowa-zlecenie
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Kleeper <k...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Ufff... ale kombinuję... jeśli tak się nie da - będe musiał od razu
    > założyć DG, bo już się boję ZUS i US, UOP i innych takich skrótów.

    Spółka na Szeszelach to koszt tylko 200 PLN miesięcznie:
    http://www.slogold.net/price_com1.html

    Dużo taniej niż ZUS.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/