    From: "Beti" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwiązanie umowy o pracę - pocztą
    Date: Thu, 6 Jun 2002 09:17:41 +0200

    Mam niezwykle pilne pytanie dotyczące rozwiązania umowy o pracę bez
    wypowiedzenia przesłane pracownikowi za pośrednictwem poczty. Zostało ono
    oczywiście wysłane listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Wiem, iż za datę rozwiązania umowy o pracę przyjmuje się datę potwierdzenia
    odbioru widniejącą na zwrotce, ale co zrobić, gdy taki dokument zostanie
    odebrany nie przez adresata, lecz przez innego członka rodziny, czy
    wypowiedzenie takie również skutkuje.

    Pozdrawiam
    Beti