  • 11. Data: 2004-06-22 16:57:30
    Temat: Re: rozpad małżeństwa, troska o dziecko
    Od: "nazgul" <k...@w...pl>

    w czym jestem lepsza? a chociażby w tym ze mam jakieś resztki moralnosci w
    sobie
    a nie jestem biedna kobieciną, szukającą szczęscia w objęciach żonatych
    mężczyzn

  • 12. Data: 2004-06-22 17:25:58
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "nazgul" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a nie jestem biedna kobieciną, szukającą szczęscia w objęciach żonatych
    > mężczyzn

    Ciekawa jestem czemu jeden żonaty męzczyzna szukał szczęscia w jej
    objęciach?:-) Czyżby w objęciach moralnej prawowicie poślubionej małżonki go
    znaleźć nie potrafil?:-)

    HaNkA

  • 13. Data: 2004-06-22 17:39:09
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    > Problem nietypowy a moze i banalny, nie wiem w każdym bądż razie jestem w
    > samym jego środku.

    Ale w zasadzie, czego oczekujesz od tej grupy?
    Pomijam tutaj większość powyższych odpowiedzi, bo pewnie nie tego
    oczekiwałaś...

    pozdr.

    seb

  • 14. Data: 2004-06-22 18:37:15
    Od: "nazgul" <k...@w...pl>

    masz racje nie tego oczekiwałam
    dlatego prosze juz nie odpowiadać na poruszony temat!

  • 15. Data: 2004-06-23 02:32:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cb9pu9$16e$1@nemesis.news.tpi.pl>, HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> [...]
    > Ciekawa jestem czemu jeden żonaty męzczyzna szukał szczęscia w jej
    > objęciach?:-) Czyżby w objęciach moralnej prawowicie poślubionej małżonki go

    Zupełnie to wszystko niepotrzebne.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2004-06-23 09:01:36
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    nazgul wrote:
    > Oczywiscie patrząc na to obiektywnie można to i tak potraktować . Ciekawe
    > jakie to haki mają być na mnie i niby dlaczego?

    "Próbowałam załatwić tą sprawę z nią polubownie. Obiecałam, ze nie będę
    ingerować w kontakt mego męża z ich dzieckiem jeśli ona nie bedzie
    próbowała sie wcinać w to co próbujemy odbudować".

    To nie są sprawy wymienne. Zachowanie matki dziecka Twego męża i jego
    kontakty z dzieckiem to dwie różne rzeczy. Tu nie było nic do
    załatwiania. Ona może robić co chce i nie może to mieć wpływu na
    kontakty między ojcem a dzieckiem. "Załatwienie polubowne" pachnie
    szantażem, bo tu nie ma nic do załatwienia. Załatwiać możecie sobie
    sprawy we trójkę (Ty, mąż i jego kochanka), ale nie mieszajcie w to dziecka.

    > I niby dlaczego na czyimś
    > dziecku ma mi bardziej zależeć niż na moim?

    Tego nikt nie wymaga.

    > A w tym wszystkim nie chodzi mi o
    > jego dziecko tylko o tą podłą kobietę!

    To nie mieszaj w to dziecka.

    > Ajeśłi juz macie zamiar mnie dołować a nie podtrzymać na duchu to nie mówcie
    > nic więcej...

    To nie jest grupa podtrzymawania na duchu. Chyba nikt nie chce Cię
    dołować. Może wpadnij na inne grupy: pl.soc.dzieci, pl.soc.seks,
    pl.soc.rodzina itp.

    Pozdrawiam,
    Piotr