  • 1. Data: 2004-04-27 12:02:26
    Temat: Pomocy! Jakie warunki spełnić na drobne usługi?
    Od: "Majszek" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich.
    Prowadzę działalność rolniczą, teraz przy okazji unijnych dopłat do gruntów
    rolnych pojawiła
    się dla mnie szansa na dodatkowe pieniążki. Ponieważ spora część rolników
    nie radzi sobie
    z wypełnieniem tych wniosków, ja natomiast nie mam z tym żadnych problemów.
    Chciałbym więc
    skoro jest takie zainteresowanie wypełniać te wnioski odpłatnie. Z stąd też
    moje pytanie jakie
    warunki muszę spełnić abym robił to zgodnie z prawem. Wolałbym nie
    rejestrować działalności
    gospodarczej ponieważ okres na składanie ów wniosków mija już 15 czerwca.
    Nie wiem nawet od
    czego miałbym zacząć załatwianie takich formalności. Bardzo proszę o
    podpowiedzenie mi jak można
    najprościej rozliczyć się z państwem. Może było by to możliwe poprzez
    zawarcie tylko jakiejś
    umowy o dzieło czy umowy zlecenie każdorazowo z moim klientem i od tego
    zapłacenie podatku.
    Ale ja niestety nic na ten temat nie wiem, i dlatego będę bardzo wdzięczny
    za pomoc.
    Dziękuję serdecznie i Pozdrawiam.