  • 11. Data: 2005-06-20 22:58:56
    Temat: Re: renta rodzinna a umowa o prace...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Antkowiak wrote:

    > renta zostala przyznana do 30 wrzesnia, na podstawie zaswiadczenia z
    > uczelni o wpisaniu na kolejny rok akademicki ktory to konczy sie wlasnie
    > 30 wrzesnia. dla przykladu moja siostra otrzymala decyzje odrazu na 2
    > lata, (studiuje na AM i tam ich co 2 lata rozliczaja)

    ty dostałeś do 30 września bo to ostatni rok studiów.
    Czyli widać wakacje wliczają w rok akademicki. No i dobrze.

    > prace bronil bede i tak we wrzesniu (do 30 czerwca oddam)

    no to zapisz się potem do jakieś szkoły, żeby dociągnąć do 25 roku
    życia. Jakakolwiek wieczorowa, sobotnia niedzielna. Wszystko jedno.
    zawsze to jakieś pieniądze.

  • 12. Data: 2005-06-20 22:59:44
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    .
    > Rok akademicki zdaje się kończy się w czerwcu (różnie na różnych
    > uczelniach),

    Renta przyznawana jest do konca wrzesnia. Na potrzeby przyznawania
    siwadczenia rentowego przyjmuje sie ze rok akad. trwa do konca wrzesnia. Na
    niektorych uczelniach wzgledy organizacyjne moga powodowac inne terminy
    zakonczenia r. akad. Nie ma to jednak wplywu na prawo do renty.

    Dan