  • 1. Data: 2003-12-09 00:13:49
    Temat: renta a alimenta
    Od: "arthol" <a...@w...pl>

    szanowni grupowicze prosze podyskutujcie na powyższy temat, dałem też taki
    temat na liscie pl.soc.inwalidzi
    lub bezpośrednio na priva, prosze.

  • 2. Data: 2003-12-09 07:13:05
    Temat: Re: renta a alimenta
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "arthol" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > szanowni grupowicze prosze podyskutujcie na powyższy temat, dałem też
    > taki temat na liscie pl.soc.inwalidzi
    > lub bezpośrednio na priva, prosze.

    Hehe, a o czy tu dyskutować?. Renta to świadczenie
    wypłacane przez ZUS osobie uprawnionej do tego
    świadczenia, a alimenty to obowiązek dostarczania
    środków utrzymania.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Fajni faceci niefajnie kończą."

  • 3. Data: 2003-12-09 11:23:24
    Od: "arthol" <a...@w...pl>

    Dziękuje za wytłumaczenie mi tego faktu,
    jestem od czternastu lat osoba niepełnosprawną,
    płace alimenta osobie mieszkającej we Wrocławiu a obecnie w Szczecinie.
    Wczoraj dostałem z tamtejszego sądu pozew o podniesienie alimentów, stawka
    podwyszki jest dalszym problemem chodzi o miejsce rozprawy, inwalida dawnej
    pierwszej grupy ma się bezzwłocznie stawić na rozprawie w sądzie
    Szczecińskim jest to dla niewykonalne, poradźcie co mam zrobić?