    From: "edwardu" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: remont samochodu
    Date: Mon, 26 Aug 2013 00:19:24 +0200

    Witam
    Pokrótce opiszę mój problem i proszę o poradę co mam dalej robić.
    Rzecz dzieje się we Wrocławiu.

    Otóz w miesiącu lutym 2013 roku oddałem do warsztatu celem naprawy auto
    marki Opel. Stwierdzone zostało koniecznośc wymiany dwumasy i sprzęgła.
    Usługa została wykonana w przciągu kilku dni - koszt ok 2 800 zł.
    Niestety w miesiącu czerwcu usterka ta sama dało o sobie znac ponownie.

    Wstawiłem samochód ponownie do tego samego warsztatu celem usunięcia
    usterki - awarii w ramach gwarancji i tu zaczyna się problem Szef warsztatu
    twierdzi, że uzna reklamację po uznaniu jemu reklamacji w hurtowni w której
    zakupił dwumasę Moje interwencje nie przynoszę pożądanego skutku. Nie mam
    kasy którą zapłaciłem i nie mam auta

    Jak to wszystko doprowadzić do zadawalającego mnie końca chcę odzyskać auto.
    Czy mam się udać do Federacji Konsumentów czy od razu na Policję lub do sądu
    ??
    Prosze o pomoc

    Pozdrawiam
    Edwardu