    From: "pilu" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: remont łazienki i wymiana rur
    Date: Fri, 20 May 2005 03:08:44 +0200

    Witam
    Temat już kiedyś był, ale nie widziałem żadnej ostatecznej odpowiedzi.
    Kilka miesięcy temu w moim własnościowym mieszkaniu zacząłem robić remont
    łazienki i ubikacji. Chciałem wyciąć kilka starych nieużywanych rur i w
    związku z tym dzwoniłem do administracji, która kategorycznie zabroniła mi
    tego. Podczas remontu chciałem powymieniać u siebie rury do kaloryferów i
    znów administracja kategorycznie odmówiła (bredzili o jakichś nowych
    planach,nadzorze bud. itp itd. - KOSZMAR). Dzisiaj - 2 miesiące po
    remoncie - wpada jakaś ekipa i mówi, że w czerwcu będą wymieniane wszystkie
    rury i muszą mi skuć łazienkę i ubikację. Oznajmili mi w dodatku, że
    "mieszkańcy o tym od dawna wiedzą".
    Oczywiście administracja nie poinformowała mnie o tym ani zawiadomieniem (na
    starym mieszkaniu zawsze sprzątaczka zbierała podpisy, że wiadomość została
    dostarczona i przeczytana) , ani telefonicznie gdy dwukrotnie do nich
    dzwoniłem(przed i w trakcie remontu). Sprawy tak na pewno nie zostawię, ale
    chcę wiedzieć, czy są realne szanse wyegzekwowania, by pozostawili po sobie
    taki stan, jak zastali.
    Mieli trzy szanse poinformowania mnie o swoich zamiarach - 2 razy jak
    dzwoniłem no i oczywiście za pomocą zawiadomienia osobistego przez
    sprzątaczkę czy kogoś z administracji. Uważam, że to co zrobili, to szczyt
    niedbalstwa i ignorancji, tym bardziej, ze kosztowało to kupę kasy i
    dosłownie przed chwilą zostało oddane do użytku.
    Jeśli ktoś ma sprawdzony sposób na takie sytuacje, to bardzo proszę o pomoc.
    p...@w...to.o2.pl
    Bartek