  • 1. Data: 2002-04-15 19:28:39
    Temat: religia do średniej ocen w szkole
    Od: "kika" <l...@i...pl>

    Gdzie znaleźć wytyczne o wprowadzeniu oceny z religii do średniej? Chyba w
    jakimś rozporządzeniu? Dowiedziałam się, że podobno w Dz. U nr 36 z 1992r.
    oraz wykładnia MEN z 2000r. Nie mam możliwości dotarcia do tych dokumentów
    (o ile są właściwe)
    Czy ktoś może mi przysłać terść owych dokumentów?
    Dzięki.

  • 2. Data: 2002-04-16 07:22:24
    Temat: Re: religia do średniej ocen w szkole
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "kika"
> [...]
    dokumentów
    > (o ile są właściwe)
    > Czy ktoś może mi przysłać terść owych dokumentów?

    min. "Laga" Stelmachowski bezprawnie wprowadzil religie do szkol czym
    zrobil wiecej szkody kosciolowi niz gdyby zostalo po staremu. Finansowo sa
    dzieki temu do przodu ale u mlodziezy maja przechlapane wiec do jest
    polityka na krotka mete
    *** blad ***