eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia po wymianie towaru na nowy › rękojmia po wymianie towaru na nowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Beta" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rękojmia po wymianie towaru na nowy
    Date: Mon, 9 Jun 2003 12:30:09 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <bc1nkd$pgb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.94.201.139
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1055154637 26123 195.94.201.139 (9 Jun 2003 10:30:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Jun 2003 10:30:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: balada
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:149309
    [ ukryj nagłówki ]

    W grudniu 2001 kupiłam drzwi. W listopadzie 2002 zareklamowałam je (z tytułu
    rękojmi) i ta reklamacja ciągnęła się aż do teraz. Jutro ją mi przywieźć
    drzwi, które jak mówi sprzedawca nie zostały naprawione tylko wymienione na
    nowe, bo starych nie dało się naprawić.

    W związku z tym mam pytanie. Skoro to są nowe drzwi, czy mam na nie
    jakąkolwiek rękojmię? Co będzie jeśli jutro albo za miesiąc się rozlecą? I
    co mam zrobić (jakiś dokument?) żeby takąewentualnąrękojmię wyegzekwować?

    Beta



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1