eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia po wymianie towaru na nowy › Re: rękojmia po wymianie towaru na nowy
  • Data: 2003-06-10 08:29:46
    Temat: Re: rękojmia po wymianie towaru na nowy
    Od: "Beta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3EE58FF3.1060007@poczta.onet.pl...
    > Beta wrote:
    > > To co mam zrobić teraz? Nie przyjąć tych drzwi i wytoczyć im sprawę? Czy
    już
    > > nie jest za późno? A jeśli przyjmę te drzwi (bo pewnie tak zrobię, bez
    drzwi
    > > trudno żyć), to czy będę mogła wytoczyć im sprawę "wstecz" za zbyt
    długie
    > > załatwianie reklamacji? Sami mi tych pieniędzy na pewno nie dadzą.....
    >
    > spróbuj wynegocjować przedłużenie rękojmi
    >
    > KG

    z kim? z tą firmą? wiadomo że to dlanich niekorzystne, więc jakie mam
    argumenty żeby ich do tego zmusić? jeśli mogę zagrozić, to czym?



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1