  • 1. Data: 2002-07-02 13:51:24
    Temat: Neostrada - udostepnianie
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    witam
    czy tam :
    http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=info&p1=regulamin
    jest napisane ze nie moge zbudowac sieci komputerowej i podlaczyc do tego
    neo ??
    a jesli tak, to cczy sa jakies mozliwosci obejscia tegoz ????

    sqrczak

  • 2. Data: 2002-07-02 14:50:42
    Temat: Re: Neostrada - udostepnianie
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >czy tam :
    >http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=info&p1=regulami
    >jest napisane ze nie moge zbudowac sieci komputerowej i podlaczyc do tego
    >neo ??

    A czy Ty nie umiesz czytac?

    januszek

  • 3. Data: 2002-07-02 15:02:30
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote:
> [...]

    nie umiem
    miedzy wierszami
    ty umiesz ? to odpowiedz

    sqrczak

  • 4. Data: 2002-07-02 19:06:11
    Od: "zYm3N" <z...@i...pl>

    "sqrczak" <j...@w...pl> wrote in message news:afsb3h$svj$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > neo ??
    > a jesli tak, to cczy sa jakies mozliwosci obejscia tegoz ????

    Jestes w stanie.. przejdz jednak na grupe pl.comp.lang.linux.. czy jakas
    zwiazana z linuxem i zapytaj o to.. najlepiej zaloz google i jazda ;)

    --
    laczac wyrazy szacunku
    zYm3N

  • 5. Data: 2002-07-02 21:28:20
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Jul 2002, sqrczak wrote:

    >+ witam
    >+ czy tam :
    >+ http://www.neostrada.pl/tpsa/run?n=info&p1=regulamin
    >+ jest napisane ze nie moge zbudowac sieci komputerowej

    Chwila:
    §1
    Użyte w regulaminie pojęcia oznaczajš:
    7. Sieć - wszystkie urzšdzenia i łšcza tworzšce infrastrukturę
    technicznš TP S.A. do przesyłania informacji na odległoœć,

    -;>

    >+ i podlaczyc do tego neo ??

    Nie widzę - pokaż.
    IMO *tylko* nie wolno serwować dostępu poza pomieszczenie,
    czyli sieć może sobie być i wolno serwować w tym samym
    pokoju.
    Jak dla mnie nie ma zakazu w §6.6 ("nie umożliwiać
    korzystania z Usługi innym podmiotom poza Lokalem
    bez zgody TP S.A.") żeby dane ściagane ftp albo
    http w "PC Neo" nie mogły być zapisywane na serwer
    Netware czy inny jakiś.

    >+ a jesli tak, to cczy sa jakies mozliwosci obejscia tegoz ????

    Prawne ? IMHO nie.
    Techniczne ? NTG i łamanie umowy (czyli par.15).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-07-04 04:08:24
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    na stronach "zwiazanych " nie ma problemu ...
    od stronych technicznej ( to i jak wiem )
    ale mnie onteresuje sapekt prawny ....
    czyli - czy sygnal pociagniety z neostrady , przemielony przez router i
    podzielony przez switcha dalej jest "usluga" swiaczona przez telekomune
    a tam sie takimi rzeczami nikt nie przejmuje

    sqrczak