  • Data: 2002-06-13 21:32:51
    Temat: rekojmia
    Od: Lukasz Stolowski <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczow.
    na wstepie powiem ze jestem tutaj pierwszy raz i nie czytam Waszej
    grupy. Co mnie tu sprowadzilo?
    Jakis miesiac temu kupilem motocykl uzywany od prywanej osoby.
    ogladalem motocykl osobiscie nasluchiwalem i wydal mi sie ok.
    sprzedajacy oczywiscie podtrzymal ze motorek jest ok :) po
    przejechaniu 400 Km zaczelo cos stukac no i koniec koncow pojazd stoi
    w serwisie z rozklekotanym walem korbowym. i teraz moje pytanie: czy
    moge ubiegac sie o zwrot kosztow naprawy? powiem ze moto kupilem za
    5500zl i chcac wymienic zepsute czesci na NOWE wydalbym 2700. taniej
    bedzie regenerowac stare czesci ale to inna historia.
    no wlasnie moge czy nie. w umowie mam taki podpunkt:
    "Kupujacy oswiadcza ze stan techniczny pojazdu jest mu znany", ale
    przeciez nie wiedzialem nic o luzach na wale (jeszcze wtedy nic
    takiego nie
    bylo slychac a sprzedajacy mowil ze nic sie nie dzieje).

    prosze o pomoc. wiem ze powinienem oddac go najpierw do serwisu. ale
    juz za pozno...

    pozdrawiam
    Lukasz Stolowski