  • 1. Data: 2003-10-11 09:56:02
    Temat: reklamy marketingowe z banku
    Od: used <u...@p...onet.pl>

    powiem szybko o co biega:
    bylem klietem banku, nie jestem od 3 lat;
    likwidujac konto poprosilem o usuniecie moich danych z ich bazy;
    banki polskie jakie sa kazdy widzi - od tamtej pory dostalem poczta ze
    30 blednych informacji zwiazanych z moim, nieistniejacycm kontem.
    jakis czas temu (z rok albo i dluzej) wyslalem im _poleconym_listem_
    prosbe o nie przysylanie mi wiecej ich smieci i usuniecie moich danych
    osobowych. niby ustaly te bezsensowne przesylki na jakis czas, az tu
    nagle ostatnio dostalem poczta na moj adres domowy material reklamowy z
    pismem skierowanym personalnie do mnie.
    czy to sie kwalifikuje, zeby im zaproponowac jakas ugode z
    odszkodowaniem dla mnie za zlamanie ustawy o danych osobowych?
    z gory dzieki za odzew,
    Used

  • 2. Data: 2003-10-11 11:08:13
    Temat: Re: reklamy marketingowe z banku
    Od: "Ktos" <x...@x...pl>

    A w czym Ci to przeszkadza?
    Wyrzuc do smieci i po klopocie.

    M.

    Uzytkownik "used" <u...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2003-10-11 12:35:45
    Od: used <u...@p...onet.pl>

    Ktos wrote:
    > A w czym Ci to przeszkadza?
    > Wyrzuc do smieci i po klopocie.

    Nie wiem czy podales swoj adres mailowy w poscie, ale wyglada na
    nieprawdziwy. Jakbys podal prawdziwy i dostal w odpowiedzi 30 maili
    spamowych albo z wirusami to moze bys mnie nie pytal w czym mi to
    przeszkadza.
    Bank ewidentnie lamie prawo. Skad moge wiedziec, czy skoro lamie raz to
    nie lamie drugi raz i nie sprzedaje na przyklad moich danych osobowych
    innym firmom? Tak czy inaczej robi to dla zysku wbrew mojej woli i
    prawu. Wiec zastanawiam sie czy nie powinienem sie upomniec od niego o
    swoja dzialke. Mam nadzieje, ze wystarczy Ci takie wytlumaczenie.

    Pisz _pod_, a nie _nad_ postem i tnij cytaty.

    Used.

  • 4. Data: 2003-10-11 13:10:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    used rzecze:
    [..]
> [...]
    > czy to sie kwalifikuje, zeby im zaproponowac jakas ugode z
    > odszkodowaniem dla mnie za zlamanie ustawy o danych osobowych?

    No to zarobiłeś - teraz nie pamiętam dokładnie - ale gdzieś z 20 tysięcy.

    Znajdź na sieci. Jeden bank już wybulił taką kwotę za identyczny numer.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 5. Data: 2003-10-11 13:14:18
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    > No to zarobiłeś - teraz nie pamiętam dokładnie - ale gdzieś z
    > 20 tysięcy.

    O jak milo, to moi krewni tez "zarobili".. "odezwal sie" z oferta
    bank z ktorego uslug nie korzystali a tak z jakies 10 lat .. Tak
    zarty zartami, ale czy ktos ma jakis KONKRETNY pomysl jak to
    rozegrac?

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 6. Data: 2003-10-11 14:04:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski rzecze:
> [...]
    > bank z ktorego uslug nie korzystali a tak z jakies 10 lat .. Tak
    > zarty zartami, ale czy ktos ma jakis KONKRETNY pomysl jak to

    Pytanie czy Twoi krewni zgłaszali do banku sprzeciw przeciwko przetwarzaniu
    ich danych osobowych?
    Jeśli tak to KONKRETNY pomysł jest prosty - żądanie do banku o zadośćuczynienie,
    tutaj warto podać przykład banku, który przegrał taką sprawę, a jak będą milczeć
    to do sądu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2003-10-11 17:11:02
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    > Pytanie czy Twoi krewni zgłaszali do banku sprzeciw przeciwko
    > przetwarzaniu ich danych osobowych?

    Tu jest troche inna sytuacja. Bank ma ich dane z okresu SPRZED
    wprowadzenia w zycie odpowiedniej ustawy i GIODO i nigdy nie
    od lat nie kierowal zadnej korespondencji do nich.

  • 8. Data: 2003-10-11 17:29:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski rzecze:
    > Tu jest troche inna sytuacja. Bank ma ich dane z okresu SPRZED
    > wprowadzenia w zycie odpowiedniej ustawy i GIODO i nigdy nie
    > od lat nie kierowal zadnej korespondencji do nich.

    Ale jeżeli ma ich w swojej bazie to powinien był ich poinformować
    o tym, że ma ich w bazie. Skoro tego nie zrobił to i tak złamał prawo.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 9. Data: 2003-10-11 19:22:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wysylanie spamu mailem jest zabronione. W kopercie nie. I tu tkwi
    podstawowa róznica pomiedzy Toba a "Ktos".

    Ale mozesz powolac sie na ustawe o ochronie danych osobowych. Zarzadales
    usuniecia danych. Oni tego nie zrobili, wiec popelnili przestepstwo.

  • 10. Data: 2003-10-12 12:13:38
    Od: "Marek" <e...@f...onet.pl>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Ale mozesz powolac sie na ustawe o ochronie danych osobowych. Zarzadales
    > usuniecia danych. Oni tego nie zrobili, wiec popelnili przestepstwo.

    Zycze szczescia w udowodnieniu przestepstwa w prpkuraturze i w sadzie. Tam
    sa uklady i nikt bankowi krzywdy nie zrobi. Ja juz 3 lata ciagam sie po
    prokuraturach i sadach w podobnej sprawie i mam nawet decyzje GIODO która i
    tak nie przekonuje prokuratorów. Zaden bank dobrowolnie sie nie przyzna do
    naruszenia ustawy i bedzie szedl "w zaparte" do konca pogrywajac na
    procedurze jak najdluzej az do znudzenia.
    pozdrawiam
    Marek