    From: "Julka" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja pierscionka
    Date: Thu, 10 Jun 2004 00:55:02 +0200

    Czy mam prawo zareklamowac pierscionek, w ktorym wypadl mi kamien,
    pierscionek noszony byl zaledwie 1 miesiac. Jest to pierscionek z brylantem,
    aktualnie juz bez brylanta bo wypadl gdzies przypadkiem i sie nie znalazl.
    Czy uwzglednia mi taka reklamacje? Przeciez taki piersionek powinien byc
    jakos zabezpieczony, nie powinno oczko wypasc podczas codziennych czynnosci.

    Julka