    From: l...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja obuwia zmiana żądania z wymiany na naprawę
    Date: Thu, 27 May 2010 11:02:50 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    10-05-2010 składam w pkt. sprzedaży wniosek o niezgodność (reklamacyjny),
    przyjmująca określiła sposób rozstrzygnięcia samodzielnie, jako naprawa,
    zażądałem zmiany na wymiana na nowe - korekta została naniesiona, następnie
    przyjmująca wpisała, iż o rozstrzygnięciu zostanę powiadomiony telefonicznie,
    poinformowałem, iż życzę sobie przekazania informacji w formie pisma poleconego
    na mój adres, z uwagi na brak możliwości swobodnego rozmawiania w pracy, prośba
    została uwzględniona, ale dopisano "list" i zostawiono "telefon".

    25-05-2010 odbieram telefon, że obuwia mam NAPRAWIONE i gotowe do odbioru, w
    dokumencie nie ma żadnych wyjaśnień nt. tego, czemu jednostronnie zmieniono moje
    żądanie.

    WADA:
    Rozklejenie obuwia (spód od cholewki) jest to obuwie dziecięce, tak się składa,
    iż prowadziłem kiedyś zakłąd szewski i wiem, iż można to podkleić, po prostu
    wpuszczając klej w miejsce odklejone, jednak w mojej ocenie, aby wada byłą
    usunięta, należy rozebrać obuwie tj. odkleić cały spód oczyścić z kleju
    zeszlifować cholewkę i ponownie nabić na kopyto. W mojej ocenie jest to zbyt
    duża ingerencja, aby przypuszczać, poza tym nie wydaje mi sięa aby firma Bartek
    wysyłała do producenta obuwie !!!

    CO ROBIĆ ... dziecko nie ma butów, nie ma w czym chodzić, obuwie leży w sklepie