eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja mebli › reklamacja mebli
  • Data: 2003-10-07 21:26:30
    Temat: reklamacja mebli
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Moja mama zakupiła meble w sklepie. Po jakimś czasie (ponad rok) zgłosiła
    reklamację mebli u producenta (powiedziała wcześniej, o co chodzi z meblami,
    kiedy były kupione).
    Reklamacja jest z ewidentnej winy producenta (klej słabiutki-odkleja się
    okleina na wszystkich szafkach). Producent zaproponował, aby dokonała
    reklamacji przez sklep, co zrobiła - Po dwóch tygodniach dzwoni sprzedawca
    ze sklepu z informacją, że producent nie uzna reklamacji, bo minął termin (w
    styczniu 2003).
    Mama nie otrzymała gwarancji w sklepie -jedynie dostała umowę
    kupna-sprzedaży w systemie ratalnym przez bank. I tylko taki papierek.
    Pani sprzedawczyni uparcie twierdzi, że ustnie przekazuje wszystkim klientom
    informację o tym, jaka długa jest gwarancja producenta. Mama znow twierdzi,
    że nie otrzymała takiej informacji.
    Co robić? meble kupione za mnóstwo pieniędzy. gdyby to była mniejsza kwota,
    to wywalamy te i kupujemy nowe-ale szkoda, bo kuchnia jest taka duża, że
    meble są kupione w dwóch zestawach (2 x większy zestaw). Dodatkowo zamówiła
    (przed reklamacją) szafkę narożną, którą producent wykonuje od marca 2003 i
    do tej pory nie dokończył jej. Zapłaciła za nią od razu 450zł.

    gdzie szukać pomocy i co robić?
    jest jakaś szansa na dokonanie reklamacji?
    trochę głupie, że meble mają służyć tylko rok ... a potem trzeba je
    wyrzucać...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1