    From: kukua<r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja butów- niby proste a jednak nie :(((
    Date: Sun, 5 Dec 2004 22:54:49 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    dwa miesiace temu kupiłam buty górskie trekkingowe za 350zł.
    teraz podeszwa sie odkleiła czesciowo, po 2 m-cach

    czy to prawda ze jak je zareklamuje to moga tylko skleic buty i mi je
    oddac i nie moge żadac od razu zwrotu pieniedzy?

    chciałabym zwrot kosztów dlatego, iz buty nie były wypróbowane nawet
    w górach, a jedynie w warunkach miejskich, i wobec tego twierdze ze w
    góry nie nadaja sie kompletnie.
    straciłam zaufanie do tej marki i nie chce aby sklejone buty rozkleiły
    sie ponownie podczas np. dwutygodniowego pobytu w górach...co w tej
    sytuacji jest bardzo mozliwe...

    zreszta kto nosi buty trekingowe i uprawia turystyke górska zrozumie
    mnie i to jak wielka wada jest rozklejajaca sie podeszwa takich butów
    po 2 m-cach uzytkowania...

    cały szkopuł polega na tym ze to sa buty które z racji swego
    specyficznego przeznaczenia nie powinny sie w ogóle rozkleic, sa
    poprostu "bublem". ale czy wg prawa ma to znaczenie jaka jest ich
    specyfika?

    chodzi mi o to czy jesliby producent nie zgodził sie na zwrot kosztów a
    własnie na reperacje butów i sprawe złozyłabym do sadu konsumenta,
    mam szanse wygrac? zastanawiam sie czy sad potraktuje sprawe, boje
    sie braku wyrozumiałosci i tekstu typu:

    'producent skleił to co sie pani czepia? :|' - no moze nie dosłownie
    ale w takim sensie...
    tu chodzi o to ze takie buty które wykazały taka wade kompletnie nie
    nadaja sie do uzywalnosci w warunkach do jakis zostały przeznaczone

    :(( a reperacja ich niewiele zmienia, bo to albo felerna para albo...
    felerna firma... boje sie ze dostane sklejone buty a w sumie nie bede
    miała mozliwosci korzystac z nich zgodnie z ich przeznaczeniem czyli w
    gorach, bo sklejone, groza kolejnym rozklejeniem sie i cały wyjazd
    zepsuty :((

    -> http://usenet.pomocprawna.info