    From: z...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja bank
    Date: 24 Apr 2006 11:08:12 -0700

    Witam,

    mam taka sytuacje. Moj bank podczas udzielania kredytu hipotecznego dal
    kilka ladnych razy ciala. Zlozylem reklamacje wskazujac co jest nie
    tak. Dzieki temu udalo sie dokonczyc operacje udzielania kredytu.
    Dostalem tez pisemna odpowiedz na reklamacje. Ona jednak mnie nie
    satysfakcjonowala wiec wyslalem im pismo z proponowanym przeze mnie
    zadoscuczynieniem. I teraz pytanie, ile dni ma bank na odpowiedz na ta
    reklamacje? Czy jest to 30 dni jak w prawie telekomunikacyjnym? czy sa
    odrebne przepisy bankowe/konsumenckie (jesli tak to prosze o
    odniesienie do konkretnego przepisu). Wg regulaminu banku powinien
    odpowiedziec w ciagu 30 dni...

    Czy jezeli bank nie odpowiedzial w ciagu tych 30 dni to moge im
    przeslac wezwanie do zaplaty zadanego zadoscuczynienia?

    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Zbigniew Rybak