    From: "Karolcia" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Date: Wed, 4 Mar 2009 12:08:22 +0100

    Witam!

    Niecały rok temu zakupiłem zestaw komputerowy. Zestaw był montowany i
    testowany w serwisie sprzedawcy. Do mnie dostarczono zmontowany zestaw,
    podłączono go , wszelkie pudełka spakowano w jedno a dokumenty zapakowano w
    opakowanie od płyty głownej. Przy odbiorze sprawdzilem , byly wszelkei
    sterowniki, instrukcje i faktura oraz protokół odbioru.

    Ostatnio padł monitor, jako że ma gwarancje 3 lata zapakowałem i pojechalem
    do serwisu. Tam poinformowano mnie że firma Gateway (producent monitora) ma
    gwarancje door to door i zebym dzwonil do nich.

    Firma odezwala sie szybko , powiedziala co i jak zrobic, i tu problem.
    Zażądała żebym doączył karte gwarancyjną monitora. Sprawdziłem nigdzie nie
    mam takiej. Pan poinformowal mnie że powinna byc dołaczona do monitora.
    Nie mam i nie dostałem.

    Co teraz ? Sklep w którym kupiłem sprzet reklamacje przyjmuje na podstawie
    paragonu zakupu (tu faktura) ale monitora nie chce bo to "nie ich problem".
    Serwis monitora jest bardzo miły ale chcą karty której nie mam bo nie
    dostałem.
    Co mam zrobić ??

    pozdrawiam