eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › reklamacja
  • Data: 2004-07-29 20:52:54
    Temat: reklamacja
    Od: "michalR" <michal.mr@nospam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Sprawa dotyczy reklamacji. Wykonana zostala usluga,
    byla to naprawa czesci w samochodzie, samochod pojechal i bylo wszystko ok.
    Po jakims czasie wlasciciel przynosi opinie napisana przez kogos
    (jakis mgr inz - nie uprawniony rzeczoznawca, tylko jakis inny fachowiec)
    ze to co bylo zrobione bylo zle, popsulo sie i ze on to naprawil i teraz
    jest juz ok.
    Klient przynoszac pisemko domaga sie zwrotow kosztow drugiej naprawy
    ktore wynosza mniej wiecej 3 razy tyle ile zaplacil wczesniej..
    Czy jezeli cos mu sie popsulo mial obowiazek powiadomic i zadac bezplatnej
    naprawy,
    czy z opinia napisana przez nie rzeczoznawce moze byc dla kogos wiazaca?

    pozdrawiam i dziekuje za ew odpowiedz
    michal



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1