    From: Izza <i...@b...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rejestracja tytuły czasopisma w sądzie
    Date: Mon, 10 Jan 2005 08:34:46 +0100

    Witam,
    pół wieczoru szukałam w jakim sądzie (wawa, dla siedziby firmy Ursynów) w
    jakim sądzie (może lepiej zapytać w którym) mam zarejestrować tytuł
    czasopisma. Z jakimi opłatami to się wiąże? może ktoś pomóc?

    A drugi pytanie... przejrzałam ostatnio kodeks spółek handlowych i nie
    znalazłam nic na temat spółki cywilnej. Jakie są wymagania odnośnie
    założenia takiej spółki? jakie są koszty?

    Dziękuję za pomoc.

    Iza Świderska