  • 1. Data: 2002-10-03 08:35:18
    Temat: rejestracja smochodu
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    witam
    po zakupie samochodu przerejstrowuje go i wychodząc z urzedu komunikacji mam
    juz inne tablice rejestracjne, a ubezpieczenie OC od poprzedniego własiciela
    na stare numery rejestracyjne , czy ubezpieczenie OC może być wykorzystywane
    na dojazd od wyjscia z urzedu komunikacji np. do PZU aby zrobic nowe
    ubezpieczenie , czy mogę jezdzic na tym ubezpieczeniu nawet 30 dni

    jacek

  • 2. Data: 2002-10-03 09:43:02
    Temat: Re: rejestracja smochodu
    Od: "rob" <g...@g...pl>

    z tego co wiem nie
    mozliwe jest ubezpieczenie tego samochodu dzien przed zarejestrowaniem.
    robert

  • 3. Data: 2002-10-03 12:14:56
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    In article <angva6$t8n$1@news.tpi.pl>, k...@p...onet.pl says...
> [...]
    > na dojazd od wyjscia z urzedu komunikacji np. do PZU aby zrobic nowe
    > ubezpieczenie , czy mogę jezdzic na tym ubezpieczeniu nawet 30 dni

    Mozesz jezdzic do 30 dni. Na ubiezpieczeniu jest numer silnika.

  • 4. Data: 2002-10-03 12:26:26
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    > Mozesz jezdzic do 30 dni. Na ubiezpieczeniu jest numer silnika.

    I po co takie bzdury czlowiekowi wciskasz ?
    Stare ubezpieczenie jest wazne do 30 dni od dnia zakupu, lub do dnia
    przerejestrowania samochodu, zalezy co nastapi szybciej.
    Czyli masz jeszcze prawo dojechac do ubezpieczalni po przerejstrowaniu.

    Sebasto

  • 5. Data: 2002-10-03 17:43:26
    Od: "Stefek Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Użytkownik "Sebasto" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | przerejestrowania samochodu, zalezy co nastapi szybciej.
    | Czyli masz jeszcze prawo dojechac do ubezpieczalni po przerejstrowaniu.

    radziłbym się ubezpieczyć bez samochodu...... miśki czekają na takich - a w
    sądzie grodzkim to nie ma po co się tłumaczyć, oni zawsze wygrywają!!!!