  • 1. Data: 2005-09-14 20:29:51
    Temat: rejestracja samochodu na 2 osoby
    Od: "Dominik Tomczak" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Chce zarejestrowac auto na mnie i narzeczona. Czy moge to zrobic
    osobiscie bez uczestnictwa mojej narzeczonej w Urzedzie? Dysponuje jej
    dowodem lub paszportem.

    Pozdrawiam

    Dominik Tomczak

  • 2. Data: 2005-09-14 22:32:40
    Temat: Re: rejestracja samochodu na 2 osoby
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dominik Tomczak" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dga18k$mcv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chce zarejestrować auto na mnie i narzeczona. Czy mogę to zrobić
    > osobiście bez uczestnictwa mojej narzeczonej w Urzędzie? Dysponuje
    jej
    > dowodem lub paszportem.

    Potrzebne Ci jest upoważnienie, choć w zupełności tego faktu nie
    potrafię zrozumieć. Nie wiem czemu urzędy obstają przy konieczności
    przybycia wszystkich współwłaścicieli. Ale tak jest w praktyce.

  • 3. Data: 2005-09-15 06:21:25
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Potrzebne Ci jest upoważnienie, choć w zupełności tego faktu nie
    > potrafię zrozumieć. Nie wiem czemu urzędy obstają przy konieczności
    > przybycia wszystkich współwłaścicieli. Ale tak jest w praktyce.

    moze dlatego aby ktos nie zarejestrowal na ciebie maybaha albo innego
    ferrari bez twojej wiedzy :)

  • 4. Data: 2005-09-15 11:32:28
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    SzerszeN wrote:

    > moze dlatego aby ktos nie zarejestrowal na ciebie maybaha albo innego
    > ferrari bez twojej wiedzy :)

    Gdyby legitymowali petentów to może by to miało sens. Oni chyba po prostu
    lubią poznawać nowych ludzi :)

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 5. Data: 2005-09-15 14:43:33
    Od: "M." <d...@g...pl>

    Użytkownik Dominik Tomczak napisał:

> [...]
    >
    > Chce zarejestrowac auto na mnie i narzeczona. Czy moge to zrobic
    > osobiscie bez uczestnictwa mojej narzeczonej w Urzedzie? Dysponuje jej

    To zalezy od WK. Ja rejestrowalem auto miesiac temu i wystarczyl dowod
    wspolwlasciciela. Kolega rejesttrowal troche pozniej i nawet tego dowodu
    nie wolali. Wiem jednak, ze w innych WK wymagaja albo obecnosci obu
    wlascieli albo palnomocnictwa.
    Pozdrawiam
    M.

  • 6. Data: 2005-09-15 20:11:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > może dlatego aby ktoś nie zarejestrował na ciebie maybaha albo
    innego
    > ferrari bez twojej wiedzy :)

    No to wyłudzi poświadczenie nieprawdy i tyle. No i musi przedłożyć
    sfałszowane dokumenty o mojej własności.

  • 7. Data: 2005-09-16 07:13:25
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > No to wyłudzi poświadczenie nieprawdy i tyle. No i musi przedłożyć
    > sfałszowane dokumenty o mojej własności.

    no to przedlozy, umowe kupna sprzedazy z twoimi danymi i podpisem, jak
    ciebie nie bedzie to nikt nie stwierdzi czy prawdziwy

  • 8. Data: 2005-09-16 22:18:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no to przedłoży, umowę kupna sprzedaży z twoimi danymi i podpisem,
    jak
    > ciebie nie będzie to nikt nie stwierdzi czy prawdziwy

    No to co z tego, że w takim razie zarejestruje? Jak bardzo będzie
    chciał, to sfałszuje dowód osobisty i też toż robi. Po prostu moim
    zdaniem głupi upór. O wiele prościej po rejestracji wysyłać na adres
    zameldowania właścicieli odpis decyzji o rejestracji. Ja Ci przyjdzie
    decyzja o rejestracji nie Twojego samochodu to idziesz i protestujesz.