  • 1. Data: 2005-09-14 18:30:28
    Temat: Ile trwa wykreślenie hipoteki z KW po złożeniu wniosku ?
    Od: Shymi <s...@i...pl>

    Witam,

    Jak w temacie. Czy ktoś się orientuje ile trwa wykreślenie hipoteki z
    księgi wieczystej po złożeniu wniosku wraz z wszystkimi niezbędnymi
    dokumentami ??? Dodam może, że KW jest skomputeryzowana :)
    Z góry dzięki za odpowiedź.

    Pozdrowienia,
    Shymi

  • 2. Data: 2005-09-14 19:37:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Shymi" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > księgi wieczystej po złożeniu wniosku wraz z wszystkimi niezbędnymi
    > dokumentami ??? Dodam może, że KW jest skomputeryzowana :)

    Od kilku tygodni do kilku miesięcy. Zależy to od konkretnego
    sądu/wydziału. W jednych idzie szybko a w innych wolniej.

  • 3. Data: 2005-09-15 17:44:40
    Od: Shymi <s...@i...pl>

    Wed, 14 Sep 2005 21:37:11 +0200, na pl.soc.prawo, Alek napisał(a):

    > Użytkownik "Shymi" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Od kilku tygodni do kilku miesięcy. Zależy to od konkretnego
    > sądu/wydziału. W jednych idzie szybko a w innych wolniej.

    Hehe Dzisiaj się dowiedziałem od Pań w Wydziale KW i powiedziały mi, że
    normalnie (mimo tego, że KW jest skomputeryzowane) rozpatrzenie wniosku i
    wykreślenie hipoteki trwa od 1 do 1,5 (i tu uwaga) ROKU. :) Niezła jazda.
    :)

  • 4. Data: 2005-09-15 18:25:57
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > normalnie (mimo tego, że KW jest skomputeryzowane) rozpatrzenie wniosku
    > wykreślenie hipoteki trwa od 1 do 1,5 (i tu uwaga) ROKU. :) Niezła

    To nie zależy od tego czy KW jest na papierze czy w komputerze. I tak
    sędzia musi wziąć twój wniosek na biurko, poczytać, pomyśleć, pozytać,
    pomyśleć...
    Sporo zależy od ilości spraw i sędziów w wydziale. Ale nie tylko. Np. u
    nas księgi są skomputeryzowane i zrobienie odpisu trwa kilka chwil, ale
    panienka z okienka i tak mówi: "prosze przyjść za tydzień". Widać prestiż
    Sądu tego wymaga :|