    From: niewiesznic..// <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rejestracja.
    Date: Mon, 8 Jul 2002 05:28:35 +0200

    Witam,
    Mam pytanie:
    posiadam motocykl, nie zarejestrowany , kupiony w czesciach, legalnie,
    umowa z oplata skarbowa, podbita w urzedzie skarbowym.
    W umowie figuruje rama z numerem, silnik z numerem, obudowy motocykla,
    kola.(NIE FIGURUJE JAKO CALOSC)
    powiedzmy, ze zlozylem juz i doprowadzilem ten motocykl
    do super stanu technicznego.

    Czy jest szansa na zarejestrowanie go na mnie ?
    czy moge sobie tylko nim jezdzic po pokoju ...

    Wiem, o mozliwosci rejestracji pojazdu jako SAM, ale
    to wymaga jakichs strasznych badan pewnie, bo opisane
    jest , ze potrzebna bedzie homologacja.kicha.
    Nie interesuje mnie rejestracja jako zabytek.
    Zreszta moto bedzie mialo mniej niz 98 %
    oryginalnych czesci.
    Chociaz na zabytek sie pewnie by kwalifikowal.
    dziekuje.

    --
    pozdro.
    niewiesznic.