  • 1. Data: 2005-07-12 12:38:31
    Temat: regulamin Cyfry+
    Od: "dwaka" <b...@i...pl>

    W wyniku intensywnej reklamy prowadzonej przez "Cyfrę+", której jestem
    abonentem, z początkiem roku wyraziłem zgodę na regulowanie opłat
    abonamentowych poprzez polecenie zapłaty z mojego k-ta bankowego, co było
    połączone z promocją w ramach, której udzielano abonentowi zniżki ( chyba
    12% - nie jestem pewien) przez okres półroczny oraz dodatkowo włączano
    pakiet Discovery - normalnie płatny dodatkowo - też na okres półroczny.
    Nawiasem mówiąc nie byłem zainteresowany tym pakietem, ale jak już włączyli
    to niech będzie.

    10.06. br. sprawdzając konto bankowe i rachunki z niego zapłacone,
    stwierdziłem, że rachunek Cyfry+ jest zbyt wysoki. Doszedłem do wniosku, że
    skończyła się promocja a więc i zniżka, ale to i tak było nie wszystko,bo
    okazało się, że niewiadomo, dlaczego doliczono mi opłatę lipcową ( Cyfra+
    ściąga abonament z góry) za pakiet Discovery, którego nigdy nie zamawiałem.
    W wyniku wymiany emaili z Cyfrą+ , dowiedziałem się, że wysłano do mnie
    informację w czerwcu o zakończeniu promocji ( której nie otrzymałem ) a
    ponieważ nie odpowiedziałem i nie zażądałem wyłączenia pakietu Discovery
    uznano, że się zgadzam na ten pakiet jako płatny. Jeszcze raz podkreślam, że
    nigdy nie zamawiałem tego pakietu - czy wobec tego trzeba płacić za coś,
    czego się nie zamawiało? Paradoksem dodatkowym jest to, że płacić muszę za
    cały lipiec, mimo, że11.07,br zgłosiłem Cyfrze+ brak zainteresowania tym
    pakietem. Dowiedziałem się od Cyfry+, że wszystko jest w porządku, nie mam w
    niczym racji, płacić trzeba czy się Discovery chce czy nie, bo tak wynika z
    regulaminu.

    Czy regulaminowo można zmuszać klienta do płacenia za niechciany towar ?

    Pozdrawiam dwaKa

  • 2. Data: 2005-07-12 16:29:35
    Temat: Re: regulamin Cyfry+
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dwaka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    Regulamin może przewidywać pobieranie opłaty do końca miesiąca, ale w
    Twoim wypadku przede wszystkim przyczepił bym się do tego, ze Ty nie
    zamawiałeś tego pakietu. A tego regulaminem przeskoczyć nie mogą.