  • 1. Data: 2009-05-31 06:58:58
    Temat: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Wczoraj na zlocie wydażył sie wypadek.
    Znajomy miał pecha,
    Na jaki wyrok moze liczyć ?
    http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009053
    0/POWIAT01/9421118

  • 2. Data: 2009-05-31 07:34:34
    Temat: Re: pytanie z serii- "co mi grozi"
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > Znajomy miał pecha,

    Dziwi się mnie że przerwanozlot. Dlaczego? Wypadki się zdarzają też
    nadrodze.

    DM

  • 3. Data: 2009-05-31 08:02:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Dziwi się mnie że przerwanozlot. Dlaczego? Wypadki się zdarzają też
    > nadrodze.

    bo byl pijany. Gdyby nie to nie byloby problemu

    Icek

  • 4. Data: 2009-05-31 08:28:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    > Wczoraj na zlocie wydażył sie wypadek.
    > Znajomy miał pecha,
    > Na jaki wyrok moze liczyć ?
    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009053
    0/POWIAT01/9421118

    Mam nadzieję, że na najwyższy.

  • 5. Data: 2009-05-31 08:50:42
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    BETON pisze:

    > Wczoraj na zlocie wydażył sie wypadek.
    > Znajomy miał pecha,

    Nie tyle miał pecha co pochwalił się swoim debilizmem.

    Pecha miała dziewczyna o ile nie wiedziała, że kierujący jest na bani.
    O zmarłych nie mówi się źle ale jeśli wiedziała, że kierujący jest "pod
    wpływem" to mądre nie było wsiadać do kosza.

    > Na jaki wyrok moze liczyć ?
    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009053
    0/POWIAT01/9421118

    Ja liczę na jakieś 12-15 lat + dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów
    mechanicznych.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2009-05-31 08:57:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Flo pisze:

> [...]
    0/POWIAT01/9421118

    > Ja liczę na jakieś 12-15 lat + dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów

    Zacznijmy dyskusje od tego, czy jazda po pijanemu na tym prywatnym
    terenie jest karalna tak jak w przypadku prowadzenia na drodze.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-05-31 08:57:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wczoraj na zlocie wydarzył sie wypadek.
    > Znajomy miał pecha,
    > Na jaki wyrok może liczyć ?

    Bezwarunkowa kara pozbawienia wolności, zakaz prowadzenia pojazdów na kilka
    lat. Przy czym musi się wypowiedzieć biegły, czy czasem sam wypadek nie był
    spowodowany jakąś usterką techniczną, co byłoby jakąś okolicznością
    łagodzącą.

  • 8. Data: 2009-05-31 09:03:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Zacznijmy dyskusje od tego, czy jazda po pijanemu na tym prywatnym
    > terenie jest karalna tak jak w przypadku prowadzenia na drodze.

    A może od śmiertelnej ofiary zacznijmy?

    A potem czy ma to jakiekolwiek znaczenie czy teren był prywatny czy
    publiczny.

    --
    spp

  • 9. Data: 2009-05-31 09:35:51
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > bo byl pijany. Gdyby nie to nie byloby problemu

    Nie pijany tylko pod wpływem.
    POzatym o co hałas, dlatego że na zlotach motocyklowych to norma więc
    powinno się podchodzić trochę inaczej.

    DM

  • 10. Data: 2009-05-31 09:58:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Zacznijmy dyskusje od tego, czy jazda po pijanemu na tym prywatnym terenie
    > jest karalna tak jak w przypadku prowadzenia na drodze.

    Osobiście nie mogę się doczekać, aż w Polsce będzie całkowity zakaz jazdy pod
    wpływem alkoholu i jeżeli zostanie taka osoba złapana to dożywotnio traci prawo
    jazdy. Może wtedy ograniczy się te społeczne przyzwolenie.