  • 1. Data: 2006-08-24 13:45:27
    Temat: pytanie o areszt
    Od: "Miłosz" <b...@w...pl>

    Witam. Jest taka sprawa... obrobiono sklepik na osiedlu i potem jeden gość
    poszedł do niego w takich samych (podobnych) rzeczach.... I został
    aresztowany przez policje. Chyba jeszcze siedzi w areszcie... czyżby 48 h? a
    może dłużej? jak wygląda taka sprawa? i jak długo może tam jeszcze zostać?
    Proszę o pilną odpowiedź

    --
    Miłosz

  • 2. Data: 2006-08-24 14:49:54
    Temat: Re: pytanie o areszt
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Miłosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aresztowany przez policje. Chyba jeszcze siedzi w areszcie... czyżby 48 h?
    > a może dłużej? jak wygląda taka sprawa? i jak długo może tam jeszcze

    Moze wyjsc zaraz a moze po odsiadce wymierzonej kary pozbawienia wolnosci
    orzeczonej w sprawie karnej. Ciezko wrozyc majac tak malo info.

  • 3. Data: 2006-08-24 14:56:35
    Od: "Miłosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moze wyjsc zaraz a moze po odsiadce wymierzonej kary pozbawienia wolnosci
    > orzeczonej w sprawie karnej. Ciezko wrozyc majac tak malo info.

    Wiem tyle że policja go aresztowała i jak narazie ślad po nim zaginął... nie
    wiem czy napewno on obrobił ten sklepik... ale słyszałem że miał takie same
    rzeczy na sobie następnego dnia...

    --
    Miłosz

  • 4. Data: 2006-08-24 18:49:23
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    [cut]
    48h, nastepnie albo nalezy go zwolnic albo "doręczyc" do sadu z wnioskiem o
    tymczasowe aresztowanie (jesli w ciagu 48h nie wyda postawi sie go przed
    sadem nalezy go zwolnic), sad ma 24h na rozpatrzenie wniosku, jesli odrzuci,
    osobe nalezy zwolnic jesli wyda postanowienie o tymczasowym aresztowaniu
    osoba zostaje w areszcie (aresztowanie moze trwac do 3 miesiecy i byc
    przedluzone na okres maksymalnie 2 lat w wyjatkowo szczegolnych przypadkach)