    From: "ikar" <i...@w...slask.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie nietypowe
    Date: Sun, 22 Jan 2006 14:56:15 +0100

    Witam
    Od pewnego czasu obserwuje dyskusje na pl.soc.sex.moderowane (przepraszam
    ale strasznie duzo musialbym przepisywac) na temat "Pedofilia - od drugiej
    strony" i padlo tam stwierdzenie
    ">>Swojemu dziecku owszem, mogą 'to i owo' nakazywać lub zakazywać. Ale

    i odpowiedz:
    > P.S. Poglad powyzszy ze moga (zaskarzyc do sadu) zweryfikwoalem z
    > moim kuzynem ktory robi za prokuratora w Warszawie."

    i stad moje pytanie - czy faktycznie rodzice takiego (powiedzmy
    niepelnoletniego przeciez) 17-latka moga zaskarzyc (zaskarzyc do sadu ???)
    kobiete (powiedzmy 30 lat) czy to jakas bajka jest wymyslona przez tego
    prokuratora. Ze mnie jak widac prawnik zaden ale skoro prokurator nie moze
    nic zrobic to rodzice by mogli ???

    pozdrawia serdecznie

    ikar

    mam nadzieje ze nie zostany zbytnio "zjechany" za podanie grupy ale zeby
    przyblizyc temat byc moze ktos bedzie chcail przestiudiowac watek a moze i
    wlaczyc sie do dyskusji