eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzygoda z Bankomatem › przygoda z Bankomatem
  • Data: 2002-07-10 12:57:25
    Temat: przygoda z Bankomatem
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Miałem w swoim czasie taką oto przygodę z bankomatem PKO BP. Podczas
    pobierania pieniędzy bankomat kilkakrotnie zgłaszał, że nie może
    zrealizować zlecenia. Myślałem, że zabrakło gotówki i zmniejszałem
    kwotę. Wreszcie dostałem pewną sumę. Po pewnym czasie okazało się, że
    niepobrane kwoty zostały jednak zaksięgowane na koncie. Reklamacja
    została uznana - wyjaśniono mi, że w trakcie operacji następowała
    przerwa w łączności bankomatu z siecią i stąd błąd. Wynika z tego, że
    księgowanie odbywało się przed wypłaceniem pieniędzy, a nie po. W razie
    defektu system zawsze działał więc na niekorzyść klienta.
    Pytanie: czy opisana kolejność operacji księgowanie/wypłata jest
    dopuszczalna? Jakie przepisy regulują te sprawy?
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1