  • 11. Data: 2002-02-08 11:31:22
    Temat: Re: przesylki z allegro
    Od: "Tomek" <t...@s...pl>

    Jest w ogole coś takiego jak: "komisyjne otwarcie paczki" ???? Jak
    chcialem otworzyc paczke przy kurierze, przed zaplata pobrania to mi nie
    pozwolil. A po zaplacie moglem sobie spokojnie otworzyc ale jak go spytalem
    co by bylo gdyby nic w srodku nie bylo, czy np ziemniaki, on stwierdzil, ze
    i tak nic nie mozna by zrobic! Trudno, zaplacone, odebrane! Oni nie sa
    komisja!

    Wesouy

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@l...localdomain.
    ..

  • 12. Data: 2002-02-08 12:10:36
    Od: Dariusz <d...@p...pol.golfowych>

    Tomek wrote:

> [...]
    > i tak nic nie mozna by zrobic! Trudno, zaplacone, odebrane! Oni nie sa

    Oni nie sa komisja, ale sa wiarygodnym swiadkiem.
    Jezeli tego nie rozumie to zadzwon do dyrektora firmy kurierskiej.
    Gdy dostalem przesylke z uszkodzonymi manometrami to po zaplaceniu
    otwarlem przesylke przy kurierze i
    sporzadzilismy protokol uszkodzenia.
    I takie prawo masz zawsze, aby sprawdzic, czy przesylka zostala
    doreczona w stanie nieuszkodzonym i zgodnie
    z opisem zawartosci.
    Gdyby tego nie bylo, to kurier rownie dobrze moglby sam kupic worek
    ziemniakow i
    wymieniac zawartosc przesylek na ziemniaki.

    Firmy kurierskie bardzo dbaja o swoja reputacje, gdyz rynek jest
    konkurencyjny i bez zmruzenia
    oka pomagaja w takich sprawach, gdyz sa do tego uprawnione.
    A dodatkowo sa zainteresowane tym, aby klient placacy za przesylke byl
    zadowolony i zechcial w przyszlosci skorzystac z ich uslugi.

    Numery telefonow do biur firm kurierskich masz w kazdej ksiazce
    telefonicznej.
    Jacek

  • 13. Data: 2002-02-08 13:12:05
    Od: "Marcus" <m...@p...com>

    No dobrze, a jeśli dostanę spalony procesor, to co wtedy? Przecież nawet
    gdybym otworzył przesyłkę przy kurierze i tak nic to nie da (przecież nie
    będzie stał nade mną i patrzył jak go instaluję). Mam rację?

    Marcus

  • 14. Data: 2002-02-08 18:12:05
    Od: z...@t...pl (Robert W. Jaroszuk)

[...]

    ; >
    ;
[...]

    Dla Ciebie moze to nie problem, ale jesli ktos duzo handluje na allegro to
    ciezko zeby codziennie biegal na komisariat, czy do jakiejs innej
    insytucji i komisyjnie otwieral paczki.

    Zim

    --
    GCS/IT/O d? s: a-- C+++ UL++++$ P+ L+++>++++$ E- W- N+ w--- O-